Skuteczność kampanii MMS jest na porównywalnie wysokim poziomie co SMS.
Czym więc się różnią te kampanie?
W MMS możemy zawrzeć blisko 5.000 znaków, a także załączać grafikę, zdjęcie, animację, film, muzykę, itp.
Użycie dodatkowych możliwości MMS wzmacnia przekaz danej treści, a przy okazji buduje nowoczesny i kreatywny wizerunek firmy.
wysyłanie
mms'ów masowych
korzystając z naszych
baz danych
Dla każdego:)
Zazwyczaj to duże firmy decydują się na ten rodzaj kampanii, ale rośnie liczba lokalnych przedsiębiorstw, które w ten sposób decydują się na pozyskanie Klientów i co najważniejsze – realizują w ten sposób założone cele.
Wiadomość graficzna w zaskakujący i efektywny sposób przyciąga uwagę odbiorcy i wpływa na jego zmysły.
Załóżmy, że masz firmę modową i ruszacie z nową kolekcją. Macie w swojej ofercie przepiekną sukienkę, którą z całą pewnością chciałaby mieć większość kobiet. Jest tak unikalna i wyjątkowa, że choćbyś zatrudnił najlepszych pisarzy – treścią nie oddadzą jej uroku. Możesz to zrobić jednym zdjęciem 🙂
Przejdźmy do walorów smakowy. Co bardziej wpłynie na Twój odbiór? Opis jedzenia, czy jednak jego zdjęcie? Można opisać jak pyszna i aromtyczna jest kawa, ale dopiero po jej zobaczeniu zdasz sobie sprawę jak bardzo chciałbyś ją wypić ;).
Wprowadź swoją firmę na wyższy poziom komunikacji marketingowej.
Przeprowadzone badania wykazały, że wiadomości zawierające pliki graficzne etc. cieszą się o 650% większym zaangażowaniem ze strony odbiorcy, niż te zawierające tylko treść.
Dobrze zaplanowana kampania MMS wzmacnia nie tylko przekaz samego tekstu, ale także buduje nowoczesny wizerunek firmy i pokazuje jej kreatywność.
Uwaga! Jako jedni z nielicznych oddajemy do Państwa dyspozycji specjalistów, którzy pomogą w przygotowaniu każdej wiadomości MMS. Doświadczeni graficy zadbają o nawet najmniejszy szczegół, dzięki czemu Państwa wiadomość nabierze nowego spojrzenia.
MMSy podobnie jak SMSy można odbierać zawsze i wszędzie, co gwarantuje skuteczną dostarczalność do wybranej grupy odbiorców.
Są rzeczy, których nie da się opisać. Czasami jedno zdjęcie przekaże więcej, niż 1000 słów.
Kampanie MMS doskonale sprawdzają się w graficznym przekazywaniu informacji o zniżkach, kuponach rabatowych, promocjach i wyprzedażach.
Przykłady zastosowania kampani MMS: