Kampanie SMS to wciąż najskuteczniejsze narzędzie dotarcia do Klienta. Liczący 160 znaków tekst potrafi wielokrotnie zwiększyć przychody nawet najmniejszej firmy.
wysyłanie
sms’ów masowych
korzystając z naszych
baz danych
Dokładnie tak samo jak w Twoim codziennym prywatnym życiu:), czyli:
Identycznie wygląda to w kampanii SMS, tylko ma szerszy zakres działania.
Masz produkt / usługę / świetną promocję i chcesz się nią podzielić z resztą świata.
No bo czemu nie? 🙂
Definiujesz Twoich odbiorców, czyli osoby/firmy, z którymi chcesz się tą wiadomością podzielić. Określasz Grupę Docelową Kampanii SMS.
Możesz taką bazę danych kontaktowych przygotować sam lub zlecić to nam – specjalistom w tej dziedzinie.
Tak, dokładnie tak jak czytasz! 🙂
Jesteśmy w stanie udostępnić Ci najbardziej wyszukaną i wyselekcjonowaną bazę docelowych Klientów, podczas gdy Ty możesz skupić się na innych priorytetach delektując się zapachem i smakiem aromatycznej kawy.
Masz do wykorzystania 160 znaków dla jednej wiadomości SMS. Dla jednych to mało, dla innych dużo. Jedno jest pewne – od nich zależy powodzenie Twojej kampani, więc każdy wyraz musi być dokładnie przemyślany. Brzmi groźnie?
Niekoniecznie 🙂
Jako jedni z nielicznych oddajemy do Twojej dyspozycji doświadczonych specjalistów SMSBIZ, którzy używając wszelkich swoich „mocy” przygotują specjalnie dla Ciebie treść Twojej wiadomości …. a Ty … nadal możesz cieszyć się swoją kawą :).
Samoobsługowy panel użytkownika dostępny cały czas.
Masz bazę danych i masz treść SMSa. Do dyspozycji masz także bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze panel Klienta. Jest on dostępny 24h/7dni w tygodniu.
To zdecydowanie najlepszy punkt całego procesu realizacji Kampanii SMS – wysłanie SMS’ów do zdefiniowanej Grupy Odbiorców.
Twoi docelowi odbiorcy już czytają informację, którą im przekazałeś.
Teraz postaje monitorowanie, jak rosną Twoje zyski… i planowanie zasłużonego urlopu, na którym będziesz pił kawę (lub sączył drinki z parasolką;))!
Kampanie SMS są jedną z najtańszych form komunikacji marketingowej pozwalającą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Poza tym możesz informować swoich stałych klientów o aktualnych rabatach. Pozwoli to utrzymać już wypracowane przez Twoją firmę relacje.
SMSy mogą być odbierane niezależnie od miejsca pobytu odbiorcy. Poza tym odczytujemy je na telefonie komórkowym/smartfonie, czyli urządzeniach bez których wielu z nas nie wyobraża sobie dzisiaj funkcjonowania. To pierwsza rzecz, którą spradzamy po porannej pobudce, a czasami nawet w nocy;). Zdecydowanie częściej sprawdzamy skrzynkę wiadomości SMS/MMS, aniżeli pocztę elektroniczną czy aplikacje.
Postęp technologiczny gna w ogromny tempie. Powstały (i wciąż powstają) nowe aplikacje mające ułatwić i usprawnić komunikację międzyludzką. Jest jednak jedno ALE.
Taką aplikację w każdej chwili możesz usunąć, czyli kliknąć DELETE. W przypadku skrzynki SMS tego nie zrobisz;). Oczywiście, można wykasować SMS nie odczytując go, ale z reguły ludzka ciekawość jest silniejsza i poznanie treści otrzymaniej wiadomości wygrywa z pierwotną chęcią usunięcia go. Poza tym, wielu z nas „odruchowo” przeczyta taką wiadomość, a wiadomo: co się zobaczyło, odzobaczyć się nie da. 😉
Kiedy najprostsze oznacza najlepsze. SMSa można opisywać różnymi słowami, ale jedno jest pewne – jest to najprostsza forma komunikacji. Najprostsza, ale jakże wartościowa i obszerna. Poza standardową treścią wiadomości, możemy w niej wstawić np. link do naszej strony internetowej, sklepu, kanałów w social mediach. W ten sposób zwiększamy nie tylko swoje „zasięgi”, ale także przechodzimy na inny poziom komunikacji z Klientem dając mu poczucie możliwości wyboru preferowanej przez niego formy.
Dokładnie 5 sekund * trwa dotarcie do odbiorcy wysyłanych przez nas wiadomości, a 98% osób odczytuje ją w czasie krótszym niż 3 minuty:) – to praktycznie natychmiastowo. Znasz drugą tak szybką i skuteczną formę przekazania wiadomości? Bo my nie.
Przykłady zastosowania kampani SMS: