Jeśli wydaje Ci się, że SMS można wykorzystać tylko do masowej wysłki tekstu to nic bardziej mylnego! 🙂
To wszechstronne narzędzie daje nam wiele możliwości nie tylko informacyjnych, ale także interakcyjnych.
Zaangażowanie odbiorcy w dialog sprzyja budowaniu i wzmocnieniu więzi z firmą. Budownie zaufania i utrzymanie Klienta są ogromnym sukcesem każdego przedsiębiorstwa.
wysyłanie
sms’ów masowych umożliwiających interakcję
korzystając z naszych
baz danych
I jedno i drugie 😉
W kontekście Kampani SMS/MMS czytaj tutaj, zaś komunikacja SMS to dwukierunkowa wymiana informacji, dająca Klientowi możliwość rekacji na wysłaną wiadomość. Wzmacnia to relację marka-Klient i wpływa na poprawę jakości świadczonych usług.
Czy Klient może odpowiedzieć?
Tak. Ta forma strategii marketingowej pozwala Ci na:
Komunikacja SMS sprawdzi się doskonale w każdej firmie. Nie tylko wpłynie na poprawę jakości świadczonych usług, ale pozwoli na lepsze wykorzystanie i zagospodarowanie czasu, a przy tym oszczędność środków.
Przeprowadzone badania dowodzą, że łatwiej zrezygnować z danej usługi przez SMS, aniżeli telefonicznie.
Przykładem wykorzystania komunikacji SMS może być przychodnia, gdzie pacjenci zapisani są od rana do wieczora, a kolejni czekają na liście rezerwowej. Jeśli zapisana osoba nie przyjdzie na umówioną wizytę to przychodnia ponosi koszty, traci czas, a być może ktoś inny z chęcią pojawiłby się w tym momencie w gabinecie i skorzystał z usług.
Komunikacja SMS pozwala na uniknięcie takich sytuacji.
Odpowiednio wcześnie wysłany SMS z prośbą o potwierdzenie wizyty, zapewni płynność i komfort pracy, zminimalizowanie kosztów i oszczędność czasu.