SMSBIZ, smsy, marketing komunikacja

Komunikacja SMS
- interakcje z odbiorcami

Jeśli wydaje Ci się, że SMS można wykorzystać tylko do masowej wysłki tekstu to nic bardziej mylnego! 🙂

To wszechstronne narzędzie daje nam wiele możliwości nie tylko informacyjnych, ale także interakcyjnych.

Zaangażowanie odbiorcy w dialog sprzyja budowaniu i wzmocnieniu więzi z firmą. Budownie zaufania i utrzymanie Klienta są ogromnym sukcesem każdego przedsiębiorstwa.

komunikacja SMS

wysyłanie
sms’ów masowych umożliwiających interakcję

zwiększaj zasięgi

korzystając z naszych
baz danych

Kampania czy komunikacja SMS?

I jedno i drugie 😉

W kontekście Kampani SMS/MMS czytaj tutaj, zaś komunikacja SMS to dwukierunkowa wymiana informacji, dająca Klientowi możliwość rekacji na wysłaną wiadomość. Wzmacnia to relację marka-Klient i wpływa na poprawę jakości świadczonych usług.

Czy Klient może odpowiedzieć?

Tak. Ta forma strategii marketingowej pozwala Ci na:

  • przeprowadzenie ankiet,
  • sondaży,
  • generowania leadów,
  • zbierania danych,
  • ale także poinformowanie Klienta o statusie zamówienia z możliwością modyfikacji np. daty dostarczenia, odwołania wizyty u lekarza, etc.

Komunikacja SMS
- dla kogo?

Komunikacja SMS sprawdzi się doskonale w każdej firmie. Nie tylko wpłynie na poprawę jakości świadczonych usług, ale pozwoli na lepsze wykorzystanie i zagospodarowanie czasu, a przy tym oszczędność środków.
Przeprowadzone badania dowodzą, że łatwiej zrezygnować z danej usługi przez SMS, aniżeli telefonicznie.

Jak można wykorzystać możliwość komunikacji SMS?

Przykładem wykorzystania komunikacji SMS może być przychodnia, gdzie pacjenci zapisani są od rana do wieczora, a kolejni czekają na liście rezerwowej. Jeśli zapisana osoba nie przyjdzie na umówioną wizytę to przychodnia ponosi koszty, traci czas, a być może ktoś inny z chęcią pojawiłby się w tym momencie w gabinecie i skorzystał z usług.

Komunikacja SMS pozwala na uniknięcie takich sytuacji.

Odpowiednio wcześnie wysłany SMS z prośbą o potwierdzenie wizyty, zapewni płynność i komfort pracy, zminimalizowanie kosztów i oszczędność czasu.

Przykłady zastosowania komunikacji SMS:

  • sondaże
  • ankiety
  • potwierdzenie wizyt
  • informacja o przyjściu specjalisty/dostarczeniu przesyłki
  • wyrażenie opinii o świadczonych usługach/produktach
  • życzenia
  • windykacja
  • i wiele innych

Skontaktuj się z nami i poznaj więcej szczegółów

Kontakt